Sunday, October 16, 2011

Selamat Hari Ahad..=)

salam dan selamat hari minggu...

buat sume kengkawan dan pembaca yg sudi mluangkan masa untuk membaca bolg2 yg ada...

smoga sume dalam keadaan sht...

di hujung2 minggu nie, xtau ape nk buat...sdgkan kje mcm ada nk buat...tp mcm xda mut nk buat sume tuu...huuhhhh!!!

mgkin dlam mud rehat and rileks jerr kot dlam hujung2 minggu nie.... tp klu asyik rehat jerr bila laa nk siap kje2 tuu...huuhuuuuu...

tensyen nyerr rsa...

 alaaa...ape pn sume nyerr undeer cntrol lagi...hahahaaaa....


yelaaa... dok tngah tulih2 tlintas kat kpala nie rsa nk share satu story yg nk kata lawak xlawak jgk laa... tp just nk share jerrr...

2 ari yang lepas ada sorg kawan saya nie xsht... nie slalu ngadu batuk2 truk...smpai malm2 xleh nk tdo...pasti keesokannya, saya sruh dia g ambik ubat kat klinik... pastu lpas kls tuu, dia pn gi laa klinik tuk ambik ubat...

doktor pn ada la bg bberapa jnis ubat pada dia...klu xsilap dia ckp ada ubat batuk air, then bbrapa jns ubat lain brbentuk tablet...

kmidian lpas blk dr klinik, ptg tu dia kluar blk nk ke fakulti kata nya, then apabila blk jerr dr fakulti, dalam keadaan penat nyer, smapi jerr blk, ksiannya dia, tgk2!!!.... blk dia tunggang langgang bersepah,... 
tp jgn salah fhm, keadaan yang jd cmtu bukan sbb org yg pecah masuk bilik, tapi cuba teka pa dia??!!!!

hahahaaaa....klu saya sbut msti korg tkjut n xsgka kan....
klu nk tau... 




nie sume angkara beruk yg xda sifat tanggungjwab... nama jerr dok dlm kampus tp suka hati pcah blik org... 
(yg aku nk emo2 nie apsal...) huhuuh...

yelaaa...mau x emo, yg kna tu kan kwn...sian kat dia...!!!

dia tu dah la pnat , bila tgk jerr keadaan cmtu bertambah penat and letih jadinya.... dengan keadaan yg xsht lagi....huhuuuu

yg lwak nyerr, ubat yg kwn saya beli tuu sume da xda dlm bilik... tp plstik bungkusan ubat tuu ada palk bersepah dlam bilik...dgn ubat yg dlam botol tu pn abis d tunggangnya...

cuba bayangkan klu ubat2 tu beruk buat nya di tunggang dlm mulut diorg...hahahahhaa...

msti lawak keadaan diorg..

. da la ubt batuk tu jns tuk bg tdo pya...

lps mkn jerr cnfrm ngntuk...mst beruk2 tuu, da ttdo lpas mkn ubat tuu....

lwak gler....hahhaaaa



kesian bila dia menceritakan keadaan tu pada saya.... 

tp apa boleh saya hanya mmpu bersimpati jer laa... 

apa pun nsht saya pada dia mgkin ada hkmah nya tuu...


kpada mereka yg mungkin kawasn persekitarannya ada mkhluk2 nie..berhati2 la yerrr...harap xjd pd anda pulak...=)



No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger