Saturday, December 29, 2012

Keampunan Itu Hak Allah



Salam buat pembaca2 blog d sna... 

Selamat pagi dan salam sejahtera.....

semoga di pagi yang indah nie kita sentiasa di limpahkan nikmat yang diturunkan dan jgn lupa mngucapkan rasa syukur ke atas kurniaan iLahi kerana masih memberi peluang pada kita untuk menghidu  dan bernafas dengan udara segar di mukan bumi ini...

Pagi juga merupakan pagi yang ketiga terakhir sebelum kita semua mlompat ke tahun  baru 2013...

banyak perkara yang perlu diperbaiki dan diperbetulkan dalam diri ini yang harus kita sedar dan tahu di mana kesilapan yang telah kita lakukan...

Kepada Ahli keluarga, Para Sahabat, Rakan dan taulan, serta frenz blogger sume mntara di beri kesempatan lagi nie aku nk mnta maaf seandainya ada kesilapan yang telah diri ini lakukan tidak kira samada sedar atau x, mohon diampunkan la yerr....  

bila direnung balik dlam2 (muhasabah diri) terlalu banyak salah dan silap diri yang perlu di perbetulkan....

aku berharap Allah juga dapat menerima keampunan dan dosa2 yang telah aku lakukan....

smoga Dipertingkatkan keimanan dan ketaqwaan ku kepada Mu Ya Allah...............

Friday, December 28, 2012

bersyuKur Pada ILahi

alhamdulillah.....





bersyukur pada Allah kerana masih melimpahkan rezekiNya pada aku...

setelah beberapa hari aku dan kgkawan dihantui perasaan resah gelisah akhir di khabarkan dgn berita gembira yang mana perkhidmatan di tempat keje masih lagi disambungkan lagi kontraknya...

Jadi masih diberi lagi kesempatan untuk memberi khidmat sepenuhnya kepada kerja dan tanggungjawab yang harus dipikul...

semoga tanggungjawab yang diamanahkan kepada aku dapat dipikul dgn penuh amanah dan dedikasi yang baik...

nie pun baru balik....  sambil2 rest nie sempat lagi mngadap PC nk naikkan entri baru... da bpe lama xupdte la katakan...
kejerr penat tapi rasa puas bila apa yang patut kita lakukan dah pon disiapkan...

tinggal 4 hari jer lagi kita mnyambut tahun baru... kjer2 yang tahun nie sume dah hampir setel...

so tahun depan buka la buku dan fail2 baru...huhuuuuu....

ok laa....da pnat...badan bpeluh...rsa rimas plak...
 nk take time bersihkan diri dan tunaikan kewajipan dulu k....

jumpa lagi....=)

Saturday, December 22, 2012

Today n Day

Salam.... 

Haii guys....da lama gak asenyerr x update entri ni... (alasan yg mmg slalu guna bila da lama xupdte kan..)hehee

biasa laa...hujung2 taun nie...mmg cbuk ngn tugas nk cpai target tahunan...
so...bila balik kje jerr ltey...

lpas mandi jerr..solat... baring atas katil...lelap.... bila sdar da pagi...
hmmm...cmtu laa rutin harian bila mggu bkerja.....=)

Arini....aku da mende ckt nk share ngn korang sume....
yang pertamanya...rezki yg aku ntikan sblm nie da kuar reslt nya...
kputusan PAC yang aku pnah hadir SEPT lalu hanya mendukacitakan...

apapun aku redha...mgkin rzki aku kat tempat lain...

ape pn...aku trima dgn hati terbuka...

ni, esk aku da exam tuk takaful yang aku dok wat sbg part time aku skg nie...
leh tahan jugak laa...nk wat part time pun kna ambik exam...bagi aku ia satu cabaran....

insyllah...mgkin rzki aku d cni....

aku hnya mmpu mrancang dan brusaha...yang memberi rzki hnya lah DIA.....

Korang doa2 kan laa smoga urusan untuk di permudahkan dan mudah juga untuk mnjawab exam tuu...=)

hujung tahun nie jgk mungkin tamat jugak lahh kontrak aku kat tmpat yang aku kje skg ni....
pastu skg masih mncari2 agi...d mna sumber rzki aku lagi lpas nie....

masih tercari-cari......

Smga smuanya bjlan lancar dgn apa yg aku target kan tuk tahun nie dan aka datang....

korang pun cmtu jgk....aku doakan smoga urusan kje korang pun d pmudahkan....kita sama2lah bayak2 bdoa k....

k laahhh...nie nk stdy ckt2 apa yg ley msuk tuk preparation esk...smoga mudah masuk dalam pale nie....huhuu...

ok uols....take care k...=)