Tuesday, April 3, 2012

Apa Cerita Hari Ini


Dari hari ke hari, kerja demi kerja yang dok buat kat ofc tuu, tak trsa dah 5 bulan aku kerja kat sana rupa nya..cpatnya masa blalu... bermacm rumit jns kerja, bermacm jns rakan aku bkawn, mmg bst... 

dpt la slami ttik pmulaan awl alam pkarjaan mcmne gayanya... tak la bosan sgt... myb beban kerja yang real blum d tempoh lagi agaknya... baru ckt cbaran tuu...apa pn sdkt sbnyak dpt jgk aku rasa kan....spnjang tmpoh pkhdmatan kat cnie, sorang demi sorang rakan sejawatan yang dah kluar...

ada yang gi sambung belajar, ada yang masalah peribadi, dan yang best nyer sbb dpt jwatan tetap dalam agensi lain... yang tu laa yg mnjadi idaman antara aku dan rakan2 yg ada kat tmpat krja skrg nie...

Ari nie plak LHDN ada buka permohonan jawatan tetap bagi dua jwatan... pastu apa lagi, sume dok sibuk isi laa... smngt nya tgk sume dok isi jawtan tuu... aku pn apa kurangnya, ambik ksmpatan sama dah mmg dok tgh cari kerja... 

apapun, slamat bjaya buat diri sndiri dan rakan yang trut memhon jwtaan bkenaan... smoga apa yg di harapkn dan diimpkan mnjad knyataan mnjawat jawatan tetap dlm apa jua sektor perkhdmatan.. Yang penting Halal dan Berkat....Okey laa...tu aje celotey tuk ari nie... da lama sgt tak update blog nnie...mcm sunyi jerrr...

GudLuck....Bye...=)

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger