Saturday, December 22, 2012

Today n Day

Salam.... 

Haii guys....da lama gak asenyerr x update entri ni... (alasan yg mmg slalu guna bila da lama xupdte kan..)hehee

biasa laa...hujung2 taun nie...mmg cbuk ngn tugas nk cpai target tahunan...
so...bila balik kje jerr ltey...

lpas mandi jerr..solat... baring atas katil...lelap.... bila sdar da pagi...
hmmm...cmtu laa rutin harian bila mggu bkerja.....=)

Arini....aku da mende ckt nk share ngn korang sume....
yang pertamanya...rezki yg aku ntikan sblm nie da kuar reslt nya...
kputusan PAC yang aku pnah hadir SEPT lalu hanya mendukacitakan...

apapun aku redha...mgkin rzki aku kat tempat lain...

ape pn...aku trima dgn hati terbuka...

ni, esk aku da exam tuk takaful yang aku dok wat sbg part time aku skg nie...
leh tahan jugak laa...nk wat part time pun kna ambik exam...bagi aku ia satu cabaran....

insyllah...mgkin rzki aku d cni....

aku hnya mmpu mrancang dan brusaha...yang memberi rzki hnya lah DIA.....

Korang doa2 kan laa smoga urusan untuk di permudahkan dan mudah juga untuk mnjawab exam tuu...=)

hujung tahun nie jgk mungkin tamat jugak lahh kontrak aku kat tmpat yang aku kje skg ni....
pastu skg masih mncari2 agi...d mna sumber rzki aku lagi lpas nie....

masih tercari-cari......

Smga smuanya bjlan lancar dgn apa yg aku target kan tuk tahun nie dan aka datang....

korang pun cmtu jgk....aku doakan smoga urusan kje korang pun d pmudahkan....kita sama2lah bayak2 bdoa k....

k laahhh...nie nk stdy ckt2 apa yg ley msuk tuk preparation esk...smoga mudah masuk dalam pale nie....huhuu...

ok uols....take care k...=)


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger