Tuesday, January 1, 2013

TAHUN BARU 2013

Salam Tahun Baru 2013...



semoga beberapa perancangan yang ditetapkan pada tahun ini dapat dicapai dengan jaya nya...

pelbagai strategi yang diatur, beserta gerak kerja yang konsisten, timeline yang sistematik ,smoga dpat membantu dan memastikan target tercpai pada tahun ini...

pergi nya hari semalam (31 Dis.2012,Isnin) bermakna berakhir lah tahun 2012 dan patut ucapkan selamat tinggal pada memori dan pelbagai pkara yang tidak perlu aku ingat..!!!
Namun segala penglaman yang pkara baik harus aku ambik dan dijadikan pedoman dan panduan untuk aku pada tahun ini dan seterus-sterusnya........

Mungkin perginya tahun-tahun lepas menjadikan aku akan lebih matang dalam stiap tindakan dan membuat keptusan....

Tahun 2012 jugak banyak pkara suka duka yang telah aku lalui.... itu rasanya biasalah kepada semua orang!!! Namun bagi aku Tahun lpas adalah tahun yang amat bermakna pada aku dan merupakan tahun permulaan untuk berdepan dengan Dunia REaliti ini yang penuh dengan pancaroba yang memerlukan kekuatan dalam segala ASPEK ROHANI dan JASMANI... Kekuatan Mental dan Emosi adalah tonggak Utama juga Dalam menentukan Kejayaan Seseorang dalam Hidup nya.....

Begitu juga pada teman tersayang, smoga impiannya tercapai jua... Tidak lupa juga kepada kawan-kawan seperjuangan dan sahabat-sahabatku kasihi..... perjalanan hidup kini terletak pada kebijaksanaan kita dan keputusan yang kita ambil pada hari ini... Oleh itu, Berbijak lah dalam menentukan dan memilih untuk membuat keputusan....



Sekian sahaja dari aku....Wassalam...

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger