Monday, November 26, 2012

FAEDAH ANDA DEMI MASA DEPAN ANDA DAN KELUARGA TERSAYANG

Salam Ukhwah buat semua pembaca "ginspiring"...

 


                                                                

Hari nie pengisian masa lepas kje sungguh padat... nie pon baru jer smpai umah... pastu g mandi, solat, rht jap pastu tros mai ngadap bolg nie... excited nk updte entri baru la katakan... ape pn aku nk share ckit crita baik pnya ngn korang sume...

aku skrg dok sibuk wat bisnes nie yg mana dapat bg manfaat kpd client itu sendiri... grak kje relax dan xada pressure... yg penting ada target sendiri...
kalau cakap pasal target sendiri msti korang pk "direct selling" ataupun "multi level marketing" kan....
ohh..no..no...noo.....  dgn ape yg pernah aku lalui sblm nie bg aku dah 'blacklist' dah sume tuu... tambah2 lagi dgn MLM....

tp skg nie aku cuba bermula dgn satu bisnes baru yang tidak lari dari tujuan utama untuk membantu orang MENYIMPAN untuk masa depan di samping mendapatkan PERLINDUNGAN pada masa yang sama... yang penting HALAL dan BERLANDASKAN SYARAK....
hahahaha.....  mesti ada yg dah boleh agak apa dia sbnarnya bisnes yang aku buat nie...klu yg da bley agak tu bagus laa...

Tapi serius aku ckp... kpd kgkwn sume atau sspe yg dah ada beli dgn produk nie dia xkan rasa rugi sbb dia dah tau faedahnya...
kpd yg masih belum tau dan nak tau leh la emel saya di "mohdhazizi.rois@gmail.com"...=)

aku ley crita detail bagi korang... nk beli xnk beli xda paksaan... bila dgr pastu ley fikir dulu... lpas fikir ley la wat kputusan yang mana terbaik tuk diri korang, family dan anak2(bagi yang dah ada ank)...

pakej produk ada banyak...Antara faedah nya pakej ke UMRAH @ HAJI hasil dari simpanan dan pelaburan anda sendiri di samping mendapat perlindungan secara automatik...
                                                                                            

Smoga niat baik untuk membantu orang akan terus berkekalan, dan bIsnes ini akan berjalan lancar dan sempurna serta mendapatkan keredhaan ALLAH SWT...

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger