Wednesday, August 14, 2013

Mod RayEeee!!!

 

indah nya ramadhan namun telah pon berlalu pergi... kita syawal dtg membawa keriangan bg stiap insan yang tahu erti sebuah kemenangan dalam diri setalah sebulan berjuang..

tapi bgi aku mcm ada yg kurang raya pada kali ini.. aku pon xtau kenapa.. dan kenapa jugak buat aku rasa macam tuu..

mungkin ujian agaknya tuk aku tempuhi dan lalui dgn penuh rasa sabaq dan redha dgn kehendakNya...

Hmmmm...macm ni la hidup.. lumrah ada kalanya suka, adakalanya duka, sdey, gembira dan mcm2 algi prasaan yg slalunya kita lalui...

Boringnya rasa....smbil2 typing entri ni layan sinar.fm pon ley best jgk.,..ahahaha

Haaaaa...buat kgkawan pembaca sume mcm ne dgn korg raya pada kali ni...?? OK x...

yang dok jauh dr kluarga bst nya dpt rsa blk kpg kn..uhuhuuu..
 bila laaa aku dapat rsa cmtuu kan... tringin plak... padahal da elok da cmni... xpayah nk rebut2 ruang jalan raya dgn jem nyer knnnnn... =)

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger