Saturday, November 24, 2012

Dia Hadir Dalam Mimpi




dah berapa malam tidur aku di datangi oleh dia... aku pun xfhm la kenapa...??!


ada orang ckp bila kita slalu mimpikan ssorg tuu sbb kita terlalu syg dan rindukan dea... Dan aku pn xfhm kenapa aku bleh berada dlm situasi ini,..


aku slalu mohon ptunjuk dari ilahi agar aku sentiasa di beri ptunjuk dari NYA dan diberi ketenangan dalam hidup ini...


Kdg2 hidup nie penuh dgn keindahan dan keceriaan, tp kdg2 jgk kita jgn leka sbb di sbalik keindahan dan keceriaan itu akan didatangi dgn UJIAN yang pebuh dgn cabaran dan dugaan untuk kita laluinya... Sakitnya untuk kita lalui itu adalah berkali ganda dari keindahan dan keceriaan yg telah kita lalui...


Hari ini, aku berbicara dan pada yg sama aku sedar stiap apa yg kita inginkan tuu xsmestinya kita boleh miliki... sntiasa perlu berwaspada dalam tindakan dan kata2...

 

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger