Saturday, November 24, 2012

Isi Perut Dgn Keyangnya



                                                                            

petang nie smbil dok santai2 trsa nk updte blog nie...

cuaca petg nie agak mendung...damai nyerr rsa...=)

Hari nie program aku g berjalan ke majlis pErkahwinan anak stuff ofc kat tmpat aku keje...
Dua majlis gak yg g td... mkn tersangat lah kyg... maklum laa, time g tu plak mmg time lapo...
pastu apa lagi, aku blantak smpai kyg laa....
alhmdllah.....

Apa di Ucapkan Tahniah kpd pasangan psngn pengantin yg telah melangsungkan perkhwinan mereka pd Hari ini... 3 pasangan sume nyaa.... smoga hub psangan berkenaan bkekalan hingga ke akhir hayat....

Tak lupa jugak kpd shabat aku yang sama2 g td... Farhan, Azlan dan Husni....Njoy la jln2 ngn korang sume....hahaaa,,,


Pastu.........blk td bley plak ujan trun dgn lbatnya....alahai smpai umah dgn basah kuyup nya...huhuhuu...
men ujan lagi aku ari nie....hahahaha....

njoy...njoy........=)

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger